18 januari

Godmorgon!

Mm, dygnet är tillbaka i normal tappning igen:) Skönt. Det har varit lite jobbigt att hela tiden undra om man ska få sova ut ordentligt;)

Såg precis på nyheterna och hörde om upploppen i Rosengård... Jag blir så irriterad på det där. Vad är det för fel på folk som bor där? Tror de att de bor kvar hemma där de gör så varje dag eller vad? Det känns ju som om man bor i Irak/Iran/Afghanistan och allt vad det nu är... Inte i Sverige. Och jag tycker det är totalt sjukt! Vad är problemet? Varför? Så totalt j*vla meningslöst. Gör nåt vettigt istället. Skaffa er ett liv. Eller nåt, jag vet inte. Blir bara så trött på det. Det här har ju pågått från och till ett tag. Kan de inte bara klämma ur sig vad problemet är? Annars kan polisen gott införa utegångsförbud i det området. Ska hela Malmö stanna upp för att varenda polis behövs på annan plats? Sjukt.

Aja, det var morgonirritationen det, hehe;) Idag är jag ledig igen. Men ska sätta mig och plugga ordentligt. Hela dagen! Nu måste jag sätta igång självkontrollen igen. Det brukar ju gå sådär, så jag får hoppas det går bättre nu när jag är utsövd och utvilad:)
Ikväll ska jag troligtvis ut och springa med älsklingen. Hur nu det ska gå... Har ju knappt sprungit alls på två månader:( Kommer vara heelt slut antagligen.

Hoppas ni får en jättebra dag! Puss och kram på er♥

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Skönt när det blir till det normala :)

2011-01-18 @ 13:29:48
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: MADDES

så himla otäckt med det där i rosengård :/

2011-01-18 @ 13:51:45
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0