Visstja

Hm, kom precis på att jag ju ska tvätta idag:P Smidigt, haha:) Aja, men det är inte så mycket att tvätta så det är lugnt. Känns skönt att göra något vettigt också liksom.

Köpte med lite god frukost efter att jag fixat naglarna så har precis mumsat i mig det:) Solen är framme idag och det känns i hela kroppen. Märks kanske på inläggen nu också?;) Men sån är jag, älskar solen och när den inte är framme blir jag helt nere... Jag tycker bra om vintern egentligen, men jag avskyr när det är grått och trist. En vit vinterdag med sol är riktigt härlig ibland ändå. Men visst längtar jag till våren nu. Tänk när det är sådär 15 grader varmt, knopparna kommer fram på alla träd och buskar och solen värmer skönt i ansiktet... Mmm, längtar verkligen. Och så längtar vi ju klart till april när vi får hem vår nya familjemedlem:) Jag fyller ju år i april så det blir en helt underbar födelsedagspresent till mig, att veta att vi ska få en liten fin valp nån vecka senare bara.

Allt flyter på nu igen. Lite uppförsbacke med tanke på tentor som inte blivit godkända, men det ska jag fixa i sommar! Har bestämt mig för att ta nån extra vecka ledigt och sitta och plugga då! Nu kööör vi;) Haha, nä, men kan solen bara fortsätta lysa upp tillvaron så ska nog allt bli bra!

Hoppas allt är bra med er! Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0