Tredje och sista frågan

Hej på er

Nu är tvätten snart klar och jag känner mig jätteduktig;) Just nu sitter jag dessutom med min hemtenta och försöker formulera ett svar till en fråga som jag inte har boken till... Går väldigt bra får jag lov att säga. Nej, jag är inte ironisk eller någonting faktiskt. Jag har använt mig av den powerpoint som lärarna lagt upp och formulerat ett svar utifrån det. På torsdag ska jag sen åka till biblioteket och se om jag kan hitta alla sidhänvisningar jag behöver. Det är väl inget fusk med det heller? Jag skriver med egna ord och de som ev. inte finns med i boken utan bara på powerpointen tar jag naturligtvis bort. Men jag vill inte sitta här och göra ingenting när jag åtminstone kan skriva diskussionsdelen:)

Hoppas ni har det bra! Puss på er

Kommentarer
Postat av: Linda - En Vimsig Mamma

skönt att ha tenten av klarad sen =)

hur står det till en sådan här dag då?kram

2011-02-22 @ 20:24:43
URL: http://holen666.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0