Tentan klar

Sådärja, nu är tentan äntligen färdigskriven. Har dock inte fått nåt svar på mitt mail om sidhänvisningar än så jag vågar inte skicka in än. Väntar till i eftermiddag så får vi se vad som händer:)

Nu ska jag ta det lite lugnt tänkte jag. Läsa lite kanske. Är så trött i ögonen. Egentligen tänkte jag ju gå ut och gå en runda. Men min hals är lte öm, sådär på gränsen till förkylning så jag känner att det är nog bättre att vila. Hur tråkigt det än är:( Avskyr att vara stilla och inte träna på något sätt alls. Känns som om jag går upp typ 5 kg på en dag:P Men jaja, så är det. Vet ju att jag inte gör det, men det känns så;)

Hoppas ni har det bra. Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0