Så lyckliga

Hej på er

Nu är jag hemma igen. Det blev en lång dag:) Först var jag ju iväg och höll en intervju vilket gick jättebra. Sen åkte jag hem till mamma som var hemma sjuk och fikade lite. Alltid lika mysigt att vara hemma med mamma♥

När jag kom hem från mamma besätmde älsklingen och jag oss för att åka iväg lite tidigare än vi behövde till valpkursen. Vi åkte in till en affär och tittade lite på hundgrejer:D Så himla svårt att hålla sig ifrån det nu ju. Vi fick nämligen veta idag att vår valp är född. Han och hans syskon föddes i måndags på alla hjärtans dag. Hur perfekt?;) Så nu är det bara att vänta tills vi faktiskt får en valp! Det fanns ju mycket som kunde gå snett innan. Men nu vet vi att allt är som det ska. Och ja, vi kommer att få en hane. Vi funderade ju på en tik, men vi är överlycklig för vår lilla hane också naturligtvis:) Vi har redan funderat ut ett namn. Om vi inte ändrar oss så blir det Sami:D Från samiskans sapmi. Perfekt.

Nu ska jag snart gå och lägga mig och läsa en stund. Imorgon har vi redovisning i skolan. Känns sådär bra. Det är svårt att förbereda något att säga eftersom vi ska berätta om egna erfarenheter och inte om fakta så att säga. Hoppas det går bra:/ Sen är det freeedag:D Ska bli så sjukt skönt!

Hoppas ni haft en bra dag! Sov så gott. Puss och kram på er

Läängtar. Ännu mer nu:D
Källa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0