Hemma igen

Hej svejs på er

Här har vi precis ätit. Jag gick och handlade hamburgare och tillbehör så vi kunde göra egna hamburgare här hemma. De blev riktigt goda. Jag köpte schalottenlök istället för vanlig gul lök och jisses vad det satte fart på allt. Tårkanaler såväl som näsa, haha. Visste inte att den var så stark ju:D Men förhoppningsvis har man blivit av med ev. förkylningsbaciller nu då;) Nu sitter vi här i soffan med magarna i vädret och undrar varför vi tryckte i oss två var...

Dagen idag har varit riktigt bra. Jag träffade ju som sagt en kompis som jag inte träffat på åtta år, A. Vi träffades i stan och tog en fika tillsammans och sen gick vi en sväng i stan. Och pratade en hel massa. Åtta år ger en hel del att ta igen;) Det konstiga är att under åtta år händer en hel del, men när man ska berätta om det så står så mycket still... Man vet liksom inte vad man ska välja först och då glömmer man allt annat. Hoppas att vi kan hålla igång kontakten nu. Om jag inte skrämt bort honom med min knäppa humor, hehe;) Riktigt kul var det att träffa honom i alla fall!

Nu ska vi fortsätta jäsa här;) Ha en fin kväll! Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0