7 februari

Godmorgon!

Nu har jag fått sova ut ordentligt så nu mår jag toppen igen:) Trist att en dag blir så slö efter sena festnätter egentligen. Aja, men kul var det ju.

Idag har älsklingen och jag månadsdag. Om en månad har vi varit tillsammans i tre år!♥

Idag ska jag på anställningsintervju:) Nervööööööööös!! Jag skulle ju så himla gärna vilja ha det här jobbet så därför är jag extra nervös. Samtidigt som jag känner mig lite lugnare med tanke på att det är ett jobb som jag känner mig säker på att jag kan klara av. Jag vet vad det går ut på och vad jag kan förvänta mig. Tror även att jag vet på ett ungefär vilka frågor som kommer att ställas så jag känner mig lite förberedd på nåt sätt:) Åh, vad jag hoppas på detta! Och hoppas det blir en ungefär lika hög lön här som jag har redan! Min förhoppning är ju att sluta där jag jobbar nu... Inte för att jag inte trivs med min arbetsmiljö, men jobbet i sig är ju liksom inte nåt drömjobb precis:P

När jag har varit på intervjun måste jag fixa med en massa saker till skolan. Och städa undan lite efter helgen... Blev inte mycket gjort igår ju;)

Hoppas ni får en jättebra dag trots att det är måndag... Puss och kram på er

Kommentarer
Postat av: Lisa

jadå, plus att min älsklingt fyller år idag:D!

2011-02-07 @ 09:31:57
URL: http://lisani.blogg.se/
Postat av: Emma & Maria

fin blogg!



Nu kör vi frågestund på vår blogg! Har du en fråga? Då får du både svar och en länk :)

2011-02-07 @ 11:33:07
URL: http://twophotofriends.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0