25 februari

Godmorgon!

Idag är det lööön!!:D Tack och lov för det. Har varit lite tungt de senaste dagarna, hehe;) Så nu är det påfyllt igen som tur är. Ska ju till Stockholm i helgen så då kan det ju behövas lite fickpengar om man säger så. Inte för att det blir nån shoppingräd där precis, det blir en mysdag med världens finaste tjejer♥ Hinner inte stanna längre:( Lite tråkigt, men det ska bli så himla kul att träffa dem!

Idag har jag föreläsning igen. Känns konstigt att vara "ledig" en hel vecka och sen ha en föreläsning och sen helg. What´s the point liksom? Kunde vi inte bara fått ledigt veckan ut och haft föreläsningen nästa vecka? Suck. Aja, bara att hugga i. Men hade varit sjukt skönt med sovmorgon eftersom jag jobbar imorgon bitti. Menmen, jag piggnar nog till snart och då försvinner gnället;)

Hoppas ni får en jättebra dag idag! Snart är det helg för er!! Puss och kram på er

Kommentarer
Postat av: Frida

Vad är det för föreläsning? :)

2011-02-25 @ 17:10:05
URL: http://kindereggsurprise.blogg.se/
Postat av: Marcus Å

Tack så mycket, din kommentar värmde oerhört mycket! Jag är glad över att jag har den möjligheten som jag har nu men vi får se var mitt liv tar mig... Hur mår du då?

Kram

2011-02-25 @ 23:09:25
URL: http://slipsens.se
Postat av: Jenny

Du är bäst!!!

2011-02-26 @ 13:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0