23 februari

Godmorgon!

Snö ute, grå himmel... Inte så kul. Men hellre snö och gråa moln än en grå värld och gråa moln. Snön lyser åtminstone upp lite... Har börjat få ont i halsen också:,( Jag som ska till Stockholm och världens finaste flickor på söndag. Hoppas bara det är nåt tillfälligt som hoppar förbi. Vill inte bli sjuk och speciellt inte nu, grr:(

Jaja, idag ska jag träffa en kompis jag inte träffat på typ 8 år! Vi lekte jämt som barn och hade hur kul som helst. Jag var kanske lite vildare och säkert jättejobbig. Minns att jag skrev kärleksbrev till honom t.o.m. haha;) Vi kommer säkert ha massor att prata om så det ska bli så himla kul att träffa honom! Undrar om jag känner igen honom bara och om han känner igen mig, hehe.

Hoppas ni får en jättebra dag idag! Puss och kram på er

Kommentarer
Postat av: Emmie

ha en bra onsdag :)

2011-02-23 @ 09:52:44
URL: http://emmiev.blogg.se/
Postat av: Linda - en vimsig mamma

jo tack det är bra här med! kram

2011-02-23 @ 10:34:23
URL: http://holen666.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0