21 februari

Godmorgon!

Bara en vecka kvar av februari... Vart tar tiden vägen? Jag hinner verkligen inte med nu! Men samtidigt är det bra för jag längtar som bara den efter mitten av april då världens finaste vovve kommer hem till oss:) Åh, ska bli så himla mysigt! När vi fick första bilden på valpen igår så dog vi lite;) Så fantastiskt söt och gosig! Vi ville bara sätta oss i bilen, köra dit och ta hem honom direkt, haha. Men vi får vänta! Tre veckor till... Sen får vi äntligen träffa honom! Och som sagt om sju veckor får vi hem honom:D

Idag är jag ledig, men ledigheten innebär tid till att skriva hemtenta... Antar att det är rätt bra så klart. Hade jag haft föreläsningar den här veckan hade jag fått panik! Dock gäller det att se till att vara flitig nu;) Men jag siktar på att bli mer eller mindre klar idag. Så har jag lite mindre resten av veckan. Har ingen aning om hur utförligt det ska vara, men det ger sig säkert efter hand:)

Japp, är betydligt mer positiv efter en underbar helg. Älsklingen och jag har haft mer tid ihop än vi haft på länge och det har varit toppen! Älsklingen har ju varit lite hängig, men han orkade ändå med en hel del. Håller tummarna att jag klarar mig undan förkylningen nu bara:/ Ska nog ta en paus sen och gå ut och springa så jag svettas ut eventuella bakterier;)

Hoppas ni får en jättebra dag idag! Puss och kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0