18 februari

Godmorgon!

Åh, vad trött jag är idag! Har sovit som en stock, men är ändå dödstrött:P Varför? Börjar bli aningens irriterad på att alltid vara trött. Får testa att ändra på maten eller nått:/

Aja, strunt i det. Bara att köra på ju:) idag ska jag redovisa ett projektarbete  i skolan. Som jag skrev igår så är det svårt att förbereda sig så vi får se hur det ska gå idag... Är lite nervös. Inte för att prata inför de andra egentligen faktiskt... Det är inte så jobbigt, men det är pressen att få godkänt som gör det nervöst. Men det ska nog gå bra:)

Ikväll är det fredagsmys som gäller. Tänk vad poppis det ordet blivit. När jag bodde hemma använde vi det uttrycket långt innan det blev nån form av "inneord". Aja, men älsklingen och jag ska fixa tacos, kolla på film och bara ha det bra. Älsklingen är sjuk stackaren så inget ansträngande ikväll:)

Hoppas ni får en jättebra dag! Snart helg:D Puss och kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0