17 februari

Godmorgon!

Lika grått som vanligt här när man vaknar... Nån som vet var solen är?;) Måste få sol snart ju så man kan få lite energi. Och värme... Aja, nog tjatat om det.

Idag ska jag iväg och göra en intervju inför min hemtenta. Vi ska ta reda på hur mäklaryrket fungerar när det gäller att kombinera säljyrket med kundmöten. Hur mäklare själva ser på det problemet. Vi har inte fått reda på hur frågan är utformad så de frågor vi ställer kanske inte alls stämmer eller räcker... Bara jag som tycker det är lite märkligt? Ska vi inte ha en chans att förbereda oss ordentligt inför tentan? Jag har gjort så bra frågor jag kan, men jag undrar ändå om det räcker:/ Hoppas det. Vill verkligen klara den här tentan på bästa sätt!

Nu måste jag äta frukost, magen skriker efter mat;) Ha en jättebra dag! Och ni som har sol, dela med er lite av den;) Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0