16 februari

Godmorgon!

Sovit gott? Vi gick och la oss tidigt igår så jag är rätt pigg. Men lite orkeslös idag igen. Vad är det som pågår? Vill ha tillbaka min superenergi ju;) Känns lite som när jag är förkyld, minus halsont och rinnande näsa o.s.v. Irriterande. Har massor att göra egentligen, men det tar emot allting. Suuuck! Hoppas verkligen det ger med sig snart. Får tvinga mig själv helt enkelt, hehe;)

Skola snart och sen hem och plugga. Samma som alltid... Tråkigt värre. Men ikväll är det dans. Ska bli så jäkla skönt att komma tillbaka till studion, i måndags gick jag aldrig nämligen. Var ju ute och åt med älsklingen då:) Känns alltid lika konstigt och nästan lite jobbigt att missa dansen... Den är liksom en så stor del av mitt liv.

Hoppas ni får en jättebra dag! Puss och kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0