14 februari

Hej på er:)

Har inte skrivit på ett tag för helt ärligt har jag inget att skriva om:P Känns som att jag bara tjatar samma sak om och om igen i vanlig fall så tänkte ta en liten "paus" eller nåt;) Får se om bloggsuget kommer tillbaka snart.

Glad Alla Hjärtans Dag på er! Även på er som hatar den, jag förstår er verkligen... Jag älskar i och för sig dagen. Har jag gjort så länge jag kan minnas, även innan jag träffade min älskling. Skickade alltid hälsningar till mina nära och kära och gladde mig åt dem. För hallå, det är ju inte bara för alla par den här dagen finns! Den är ju till för kärleken, eller hur?:) Jag ahr inte fått nåt uppvaktande från min äslkling än så det är ingen garanti att man blir firad bara för att man har pojkvän hehe;)

Hoppas ni har en bra dag i alla fall! Puss och kram på er


Kommentarer
Postat av: mikaela

glad alla ♥ dag !

2011-02-14 @ 21:45:25
URL: http://mikaelizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0