7 december

Hej på er

Hur är det med er då?:) Här är det full rulle. Gick upp kvart över sju som vanligt. Aningens tröttare än vanligt men det struntar vi i;) Efter kalendern har jag fixat med vår uppsats, beställt kläder och även beställt ett nytt bankkort. Mitt gamla håller på att trilla sönder så det vAr dags om man säger så. Så nu ska jag få njuta av att se min fina älskling och mig när vi kysser varandra varje gång jag handlar framöver:D

Om en stund ska jag iväg och luncha med en kompis. Ska blir riktigt mysigt:)

Justja, kläderna jag beställde är mest shorts och linnen... Kändes ju lite fel att beställa det men vi ska ju iväg om en månad plus att det var rea;) Så det är ju ok trots allt. Känns otroligt att vi ska iväg i januari. Men det ska bli så underbart härligt. Och lyxigt med all inclisive. Det har jag aldrig varit med om förr så det lär bli en upplevelse bara det:)

Nu ska jag göra mig i ordning här så ni får ha en underbar dag:) Puss och kram på ee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0