6 december

Hej på er

Orkade inte skriva igår. Och hade inte så mycket att berätta om heller. Skrev ju tenta och där kan vi sluta prata om det... Sen var jag ute med Sami och gick en lång runda. När jag kon hem var min underbara älskling hemma så då åkte vi iväg och tränade. Kan inte beskriva hur kul det är att vi tränar ihop numer. Älskar det:)

Idag är jag ledig!! Eller inte ikväll för då jobbar jag men hela dagen har jag ju i alla fall:) Har redan varit ute i nästan två timmar med Sami. Nu ska jag äta lunch och sen gå och köpa lite julklappar;) Numer är jag uppe klockan 7 varje dag för att se julkalendern. Den är ju riktigt fin för en gångs skull:) Tycker den varit lite löjlig förr om åren men nu är den bara mysig. Så nu blir det tidiga morgnar för det mesta fram till jul;)

Hoppas ni har en fin dag! Pöss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0