4 december

Hej på er:)

Glad andra advent^^
Här har vi precis ätit mysfrukost. Härligt sätt att börja en söndag på. Även om jag är stressad av att ha tenta imorgon... Men försöker att slappna av lite ändå. Ska ta tag i pluggandet senare. Då är det böckerna och jag och inget annat!

Men först ska vi iväg på en liten minijulmarknad. Det blev nämligen ingen julmarknad igår. När vi kom till Helsingborg vräkte regnet ner... Så vi försökte vänta ut regnet men det vägrade sluta. Då försökte vi gå ändå men det var så blött så vi gav upp rätt fort och åkte hem. Jättetråkigt:( Jag var jätteledsen för det. Är ju en jultönt och älskar traditioner så det var tråkigt att vi inte fick gå på den i år... Menmen så är det:) Vi tar igen lite av det idag som sagt. Ikväll blir det myskväll och förhör på ekonomi... Min fina underbar pojkvän ska hjälpa mig. Så då lär jag ju klara det va?;) Har sån tur som har en så fin fästman. Kan inte fatta att vi varit förlovade i snart ett år. Är så lycklig. Tänker ständigt tillbaka på tolvslaget på Ao Nang beach i Thailand... Kunde nog inte ha ett bättre minne. Nu sparar vi till bröllop. ..

Hoppas ni har det bra där ute. Puss och kram på er


Kommentarer
Postat av: Sarah Carlsten

Titta gärna in min blogg! :)



http://sarahcarlstens.blogg.se :)

2011-12-04 @ 14:44:07
URL: http://sarahcarlstens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0