30 december

Hej på er

Här har det varit fullt upp senaste tiden. Trots att jag egentligen borde ha legat nerbäddad i sängen hela veckan har jag struntat i det. Mina underbara tjejer från Stockholm har ju varit här så då vill jag ju vara med dem mest hela tiden;) Min fina sys och jag var tex på stan och shoppade, åt middag och såg Breaking Dawn på bio. Så jäkla bra den var. Jag vill också ha ett bröllop i skogen;)

Nu är veckan snart slut och tjejerna måste åka hem:( Så tråkigt! Blir alltid lite ledsen när de åker hem. Det är trist att det är så långt och dyrt att ta sig till dem...

Idag är det ju dessutom årets näst sista dag. Hur sjukt är det? Om jag ska sammanfatta det här året så är det; underbart. Det började med det bästa, förlovning. Kan inte fatta att det gått ett år... Aja, kan skriva mer om året senare kanske. Nu ska jag koppla av lite här innan det är dags att ge sig iväg med älsklingen...

Hoppas ni har en härlig dag! Puss och kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0