15 december

Godmorgon

Sovit gott? Jag har sovit som en stock. Förutom när Sami tyckte det passade bra att berätta att grannen kom hem mitt i natten... Suck på det:/

Idag var jag igång ännu tidigare än annars. Idag är det nämligen tvättdag. Igen... Men det är lättare att hålla en gång i veckan, då blir det mindre tvätt per gång ju:) Annars idag är det plugg som gäller. Och promenad med Sami. Och så jobb ikväll. Fullt upp trots att jag är ledig:) Men det är rätt skönt ändå. Ar gärna fullt upp. Känns alltid bättre än att gå och dra. Längtar dock tills vi åker iväg. Bara sol och bad och mys. Åh vad jag ska njuta:)

Hoppas ni får en härlig dag. Snart fredag! Puss och kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0