9 augusti

Hej på er

Hur är det med er i den svenska sommaren?;) Lite trist att regnet hänger i luften. Nu längtar man utomlands mer än nånsin typ ju. Satt precis och tittade på sista minuten till Grekland, men det lär nog inte bli av... Skulle väldigt gärna vilja dock. Vi får väl se:)

Sitter precis nu i soffan och har ätit lite. Innan idag tvättade jag och har hunnit vara på Yoga. Ikväll blir det mer träning faktiskt. Lite galet kanske, men det är ju så härligt med träning:) Nu ska jag sätta mig och plugga lite... Är redan trött på det:( Vill bara klara av det den här gången så jag slipper oroa mig mer sen. Suuuck.

aja, fick precis ett samtal från ett jobb jag sökt så jag får hålla tummarna. Inte det jobb jag helst vill ha, har nämligen sökt två, men det är bättre än inget ju:) Blir nöjd med vilket som.

Nu ska jag sätta fart här. Ha en bra dag! Pöss och kram:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0