29 augusti

Godmorgon på er:)

Terminsstart idag. Har ju haft en vecka längre ledigt tack vare högskoleschema. Int ehelt fel, men det har faktiskt börjat krypa i kroppen lite senaste tiden. Jag tycker om rutiner så det är rätt skönt att ha en vanlig vardag så att säga:)

Idag blir det föreläsning mellan 9 och 12. Jag tror att det nya ämnet vi läser kan bli rätt intressant. Kan berätta mer om det sen, nu är jag lite sen. Det var int ehelt lätt att komma ur sängen innan nämligen;) Men jag är inte sen, men int ehelt enlkigt min planering heller hehe. Aja, så är det.

Ikväll kommer även dansterminen igång. Ska bli toppen. Jag har ju gått försommarkurser på balett nu, men nu kommer "riktiga" terminen igång om man säger så:)

Hoppas ni får en jättebra dag trots måndag och allt. Puss och kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0