26 augusti

Hej på er

Här har det redan hunnit hända saker. Både roliga och mindre roliga, men de mindre roliga skiter vi i;) Så det tänker jag inte ens dra upp. Bara att strunta i, putta undan och börja om. Men strunt i det:) Det positiva är att jag redan hunnit träna, trots att jag dansade balett igår kväll^^ Jag är nog lite beroende, haha.

Ikväll jobbar jag min sista fredag kväll efter fyra år med samma tid... Känns jättekonstigt, men samtidigt bra. Det är dags att göra nåt nytt, att lämna tryggheten i det jobbet och testa nya utmaningar. Jag jobbar imorgon förmiddag också, men det är nu det känns mest konstigt på nåt sätt. Det här innebär ju att jag kommer att kunna ha fredagkvällar hemma varje vecka från och med nu. Helt underbart:)

Efter jobb ska jag och min underbara älskling in till stan och se The Arks sista framträdande. Ska bli riktigt kul! Kanske lite galet att göra det när jag ska upp och jobba imorgon, men tror det kommer vara värt det om man säger så;) Ser verkligen fram emot det och det behövs när jag sitter där i kassan och tiden segar.

Sen ser jag fram emot helgen också som jag ska föröska njuta så mycket som möjligt av. På måndag börjar allvaret igen... fast på sätt och vis ser jag fram emot det:) Så alla rutiner kan komma igång igen liksom.

Hoppa ni har en bra dag idag! pöss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0