25 augusti

Godmorgon:)

Första morgoninlägget på länge. Jag kunde inte sova längre plus att jag ahr lite ärenden att göra idag. Här är dock klibbigt och kvavt som bara den så är inte särskilt sugen på att gå ut utanför dörren alls egentligen:P Plus att jag fått världens största myggbett i knävecket. Svider och värker som bara den. Jag undrar om jag är allergisk mot myggbett. Kan man ens vara det...?

Idag ska jag som sagt iväg nu på förmiddagen. Ska och kolla mitt blodtryck som ju var för högt innan sommaren. Hoppas det gått ner nu då! Sen ska jag klippa mig. Ska bli skönt att få tunna ut håret lite också. Det känns som om jag gå omkring med en mössa hela sommaren typ. Kan inte ha utsläppt hår för då svettas jag ihjäl mer eller mindre. Men nu ska det tunnas ut rejält:) Och så har de massagestolar när de tvättar håret. Hur lyxigt?;) Efter det blir det en sväng på stan. Ska fixa lite inför skolstarten på måndag. När jag kommer hem sen ska jag helst hinna plugga lite innan baletten också... Effektiv dag får det bli;)

Hoppas ni får en jättebra dag idag! Puss och kram på er

Kommentarer
Postat av: Helena

vilka fina bilder du tar

2011-08-25 @ 08:23:49
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0