24 augusti

Hej på er

Allt bra med er? Hoppas det:) Vill börja det här inlägget med att säga att jag helt klart, utan någon som helst tvekan, har världens finaste pojkvän! Igår kväll skulle jag följa med älsklingens mamma och bror med flickvän in på festivalen. Älsklingen avskyr festivalen och vägrade följa med. Jag hade balettklass innan jag skulle in till festivalen så jag åkte direkt till stan och skulle möta upp de andra där. När jag kom med bussen mötte jag först de andra och sen-min fina älskling. Han hade åkt in till festivalen, trots att han tycker så illa om den. För min skull. Är han bäst, eller är han bäst? Jag har sån obeskrivlig tur som har en så fin pojkvän♥ Jag kan inte fatta att han är min och att han är så fin. Älskar honom över allt!

Idag är jag hemma och ska plugga som vanligt. Men jag hittar ingen som helst motivation. Frågan är om det ens är lönt att gå på tentan på måndag...? Har knappt pluggat alls och har inte koll på hälften ens. Rätt onödigt att utsätta sig då kanske.. Eller? Usch, beslutsångest till tusen. Jag får ta en funderare på det här;)

Hoppas ni får en bra dag idag! Puss på er

Kommentarer
Postat av: LIIV - vanlig men unik

Gulligt av honom :)

2011-08-24 @ 12:02:37
URL: http://liivahliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0