23 augusti

Hej på er

Började morgonen med frukost till Svenska Hollywoodfruar. Och helt ärligt, ska man skratta eller gråta? ibland är det ju så pinsamt att jag bara vill gömma mig:P Men samtidigt kan man inte låta bli att titta. Inta jag i alla fall^^ Älskade Isabels uttalande om Agnes-Nicóle; "Jag tror på allvar att den kvinnan är smått sinnessjuk". Klockren. Ja, för var går egentligen gränsen mellan korkad och sinnessjuk...? Aja, underhållande är det ju;)

Idag är jag hemma hela dagen med vår lilla pälsboll. Plugg som vanligt dock. Suuuuuck. Alltså jag kommer bli knäpp av det här med att plugga, helt ärligt! Jag kommer nog fan aldrig klara de här tentorna. Tänk vilket nederlag om jag aldrig klarar dem. Då kan jag inte bli mäklare... P.g.a två tentor som jag inte ens kommer att behöva om jag inte startar eget:( Usch nää, jag blir så less. Vill bara gråta ibland typ. Men ska försöka låta bli. Ska försöka se positivt på allt istället. Bara tänka positiva tankar och se positivt på allt, inklusive det som går emot. Livet blir enklare då så klart^^

Nä, nu ska jag sätta fart. Hoppas ni får en bra dag! Pöss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0