22 augusti

Hej på er

Jag har, utan något som helst tvivel, världens underbaraste pojkvän! Han bjöd mig på en helg i Köpenhamn nu i helgen. Och vi har haft världens mysigaste helg. Jag har kunnat slappna av på ett sätt som jag inte gjort på evigheter. Vi har bara gått runt och tittat på Ströget, hållt handen, ätit gott och bara njutit. Vädret var också på vår sida och solen strålade båda dagarna. Helt fantastiskt. Den bästa helgen på väldigt länge, helt klart. Blir svårt att slå:) Är så himla lycklig och älskar min underbart fina pojkvän så in i bomben mycket!!!♥

Idag är det molnigt och grått, men det spelar ingen roll för jag måste ta tag i mitt pluggande igen... En vecka till tenta nu:( När ska det ta slut?

Aja, bara att bita i och kämpa på. Ikväll blir det balett i alla fall igen:D Underbart, underbart. I Köpenhman fick jag köpt nya balettskor också så nu ska väl fötterna få plats och utrymme igen då;)

Hoppas ni får en toppenbra dag idag! Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0