15 augusit

Hej på er

Så var det måndag igen. Och vart tog den här helgen vägen? Tja, jag hade ju ingen helg... Jag har jobbat hela heklgen. Urtrist! Har typ inte hunnit med nåt alls känns det som. Förvisso var älsklingen och jag ute med Sami i skogen i lördags när jag jobbat, men ändå. Sen hade vi gäster igår kväll. Men jag ahr liksom inte riktigt varit med på nåt sätt:P Lite seg i huvudet efter jobbet är man ju. Men skogsturen var riktigt härlig. Älskar att gå i skogen och nu med Sami är det ännu roligare på nåt sätt:)

Idag blir det plugg... Stenhårt plugg hela dagen. Och ikväll första balettlektionen på evigheter. Ska bli minst sagt spännande^^ Tror ju att jag kommer få rätt rejäl träningsvärk. Smatidigt ska det bli kul om all pilates i sommar har gett nåt resultat. Hoppas det:)

Och hoppas ni får en bra dag trots måndag och regn! Pöss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0