11 augusti

Hej på er

Regn, regn, regn och åter regn:( Jag blir helt deppig ju. Det märks verkligen att hösten är här. Igår kväll var jag och älsklingen ute och gick en sväng i skogen och då luktade det t.o.m höst. Jag tycker förvisso rätt bra om hösten, det är nog en av mina favoritårstider, men nu har det ju liksom inte precis varit nån sommar... Så då känns hösten bara som en enda lång förlängning av den trista sommaren:( Usch, se så tråkig man blir av vädret. Nää, får försöka bli lite gladare ju;) Kanske solen tittar fram under dagen, man kan ju hoppas i alla fall.

Idag ska jag, pluuuuuuugga:( Örk. Riktigt trist och bloggen blir ju rätt tråkig den med när jag bara skriver om sånt. Men just nu så är det mitt liv, plugga, plugga och plugga. Framöver blir det roligare kan jag lova dock;)

Hoppas ni får en bra dag. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0