1 augusti

Hej på er

Några få är kvar trots min uppdatering. Eller brist på uppdatering kanske passar bättre;) Det har varit mycket på gång senaste tiden. Vi har gjort om hela vårt vardagsrum och jag har jobbat och tränat o.s.v. Då blir det inte mycket tid över. Den lilla tid som funnits har jag pluggat... Men vardagsrummet har blivit underbart fint. Innan var det mörkt och brunt. Nu är det vitt, ljust och härligt. Vi köpte ny soffa, nytt soffbord, nya hyllor till tv, dvd, hemmabiosystem, böcker o.s.v. Sen köpte vi nya vitrinskåp till porslin o.s.v. Sen toppade vi allt med nya blommor(vita orkidéer, mina favoriter:D)  samt en jättetavla med Parismotiv. Vill åka till Paris så otroligt mycket att det värker i mig av längtan. Kanske en dag... Så länge får jag nöja mig med min fina tavla^^

Om en stund ska jag iväg och jobba, men försöker hinna med att plugga lite nu innan. Går sådär, vill ju bara sitta och njuta av vårt fina vardagsrum i vår underbart härliga soffa med schäslong:) Så himla härligt.

Hoppas ni får en bra dag trots måndag och sånt. Puss och kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0