6 april

Godmorgon!

Idag är ingen vanlig dag för idag är det min födelsedag:D Haha. Åh, vad barnslig man blir när man fyller år. Eller okej, jag blir det i alla fall;) I morse när älsklingen gick upp låg jag och lyssnade lite extra vad han gjorde. Jo, det är sant. Löjligt men sant! Blev ingen frukost på sängen dock, men fick både sång och paket så jag är nöjd:D

Nu ska jag göra i ordning en god frukost till mig själv och ska unna mig nån delicatoboll för det får man när man fyller år. Eller hur?;)

Det är skola för min del idag igen, men den här föreläsningen ska bli riktigt rolig och intressant. Vi ska nämligen göra en fotouppgift i den här kursen och idag ska vi få lära oss hur våra kameror fungerar bäst. Och tro mig, det behöver jag haha. Jag är alldeles för lat för att läsa instruktionsboken. Provar hellre alla knappar och ser hur det går;) Så det kan nog vara rätt givande med en minikurs i hur kameran funkar.

Ikväll har älsklingen planerat nåt för mig, men jag har ingen aning om vad. Spännande ju;D Återkommer med vad det var:)

Hoppas ni får en jättebra dag idag! Puss och kram på er



Källa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0