15 april

Godmorgon!

Wiiiee, dagen med vrålstort D är här:D Åh vad jag inte kunnat sova inatt haha. Jo, lite grand, men vaknade jättetidigt och kunde för allt i världen inte somna om. Magen pirrar och kroppen värker av längtan nu. Vill bara dit! Men vi får vänta ända till klockan två idag... Tortyr ju;) Men det beror på att jag måste på en föreläsning och älsklingen måste jobba förmiddagen. Annars hade vi åkt för en timme sen tror jag hehe. Så det kanske är lika bra så stackars Ingrid får sova ut;D

Finns inte så mycket mer att nämna om den här dagen annars egentligen ju:) Förutom att det är fredag och så även för mig. Äntligen! jobbar inte nästa fredag heller så det känns lite extra lyxigt på nåt sätt att få vara ledig hela helgen plus nästa fredag. Slipper ångest på måndag, hehe. Nädå, men det känns alltid lite konstigt på måndagarna när jag vet att jag ska jobba fredag och lördag. Veckan blir så himla lång liksom.

Aja, jag kommer nog att blogga ikväll om vår lilla prins och förhoppningsvis lägga upp bilder också:) Så kika in ikväll om ni vill se;)

Ha en jättefin dag idag! Pöss och kram på er



Snart, snart, snart...

Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Gud vad söt hund! Hur är det med dig idag då? Har saknat dig på min blogg.. :/

2011-04-15 @ 09:44:57
URL: http://slipsens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0