14 april

Godmorgon!

Usch, igår var ingen bra dag så jag ville inte blogga:P Först tenta och sen gick det mesta dåligt under dagen. Aja, såna dagar har man också. Men idag är en ny dag, bara att ta tag i den:D Än så länge har den varit bra. Har sovit gott inatt och är allmänt pigg. Sitter och äter lite havregrynsgröt med russin. Första gången jag testar den kombinatione och det är faktiskt riktigt gott. Min nya frukost?;)

Idag är det skola mellan ett och fyra. Lite konstig tid igen, men så är det. Ikväll har jag en hel del att göra. Fota till skoluppgiften som ska in imorgon, redigera den och sen sätta in den i en PP-presentation. Men det ska nog gå bra. Tycker det är riktigt kul att göra sånt här, så det känns inte alls som skolarbete:)

Är riktigt pirrig i magen idag också för imorgon är det dags. Då ska vi äääntligen få hem vår lilla prins. Som vi väntat! Ända sen januari när vi fick veta att Lucia var dräktig. Och nu är det dags. Samtidigt som vi är pirriga är vi rätt nervösa. Hur ska det gå? Kommer vi bli bra hundägare? Men jo, klart vi ska bli det. Vi ska bli bäst!;D

Hoppas ni får en jättebra dag idag! Puss och kram på er

Kommentarer
Postat av: Nattis

Låter gott med russin till havregrynsgröten! Själv brukar jag ha rivet äpple och kanel till! :)

Vad kul att ni får hem valpem imorgon! Lycka till med allt och vi vill se massa bilder!!! :)

2011-04-14 @ 13:04:08
URL: http://nattisdans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0