12 april

Godmorgon!

Sovit gott? Jag har sovit som en stock. Nästan drömfritt, vilket är riktigt skönt! Var nog rätt slut i kroppen efter dansen igår om man säger så:) Nu jobbar vi bara inför föreställningar så det är betydligt mer dans än teknikträning. Så det är inte bara kroppen som jobbar utan även hjärnan för att komma ihåg koreografin. Men det är bara kul:)

Idag är jag hemma hela dagen. Men det är plugg på schemat ändå. Tenta imorgon bitti och jag har en hel del att göra. Känns bra att vara igång redan nu och jag ska verkligen försöka få ihop allt till ikväll. Älsklingen får kanske hjälpa mig och förhöra mig:) Det ska gå bra imorgon, så är det bara. Tänker inte ha en så"enkel" tenta efter mig. Nu får det vara slut på misslyckandena!

Ikväll är jag hemma också. Hade tänkt träna, men vill nog vila kroppen lite så jag inte riskerar att åka på ett bakslag som förra terminen... Det tar emot att inte träna, men får väl försöka stå ut;)

Hoppas ni får en jättebra dag idag! Puss och kram på er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0