11 april

Godmorgon:)

Oj, vilken bra uppdatering jag har haft i helgen då;) Haha, hoppsan. Har haft så fullt upp med allt annat att jag inte ens tänkte på att jag inte bloggat. I fredags kväll jobbade jag ju och lördag jobbade jag. Sen på lördag kväll firade jag min födelsedag med min släkt. Tanken var att jag och älsklingen skjulle gå ut, men ingen annan var så sugen så då hoppade vi över det. Rätt skönt att vara pigg på söndagen istället ju:) Sen igår gjorde vi en massa ärenden, städade och valpsäkrade lägenheten, grillade korv hos mina föräldrar och sen var vi och hälsade på vår fina lilla prins på eftermiddagen! Som valparna hade växt. Så otroligt fina som vanligt:) Vi längtar som bara den nu. Men nu är det bara ynka fyra dagar kvar. Antíngen kommer det gå hemskt långsamt, eller så kommer det gå väldigt fort. Oavsett så ser vi fram emot det massor! Ska bli så himla mysigt att få hem honom.

Idag är jag ledig hela dagen. Från skolan... Här hemma ligger tvätten och väntar och dessutom ska jag plugga inför en tenta på onsdag. Men den ska nog gå bra. Känner mig betydligt mer positiv nu när skatterätten äntligen blev godkänd;) Sen kan jag bara slappna av och se fram emot fredag! Ska bli helt underbart!

Hoppas ni får en jättehärlig dag idag! Tänkte lägga upp lite bilder på valparna senare för er som är nyfikna;)

Puss och kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0