1 april

Hej på er!

Hur är det med er? Med mig är det bara bra:) Den här veckan har varit ganska lugn så jag ahr hunnit ta tag i allt som blivit förskingrat p.g.a. tentor... Så humör, ork och energi håller på att komma tillbaka igen. Känns ju inte helt fel:) Dock sitter jag och pluggar lite till Högskoleprovet just nu. Vill dock inte läsa på för mycket. Det är ju det som är tjusningen med provet, hur mycket kan man egentligen?:) Förra gången gick det inte så bra så jag hoppas det blir bättre den här gången:P Men man vet aldrig. Jag får alltid hjärnsläpp när jag väl sitter där liksom. Skriver fel på saker jag egentligen kan o.s.v. Tänker för mycket helt enkelt;)

Om en stund kommer min underbara älskling hem. Då ska vi ut och springa. Vi har tänkt åka ner till stranden och springa i sanden för att maximera träningen lite. Jag har aldrig gjort det förr så det ska bli kul att testa. Har dock världens träningsvärk efter dels skivstång och dels koreografin på dansen... Vi ska dansa till Christina Augileras Show me how you burlesque på föreställningarna i maj och ja, det blir ju klart burlesqueinspirerat:D Riktigt kul, men vissa delar av koreografiun lägger mycket fokus på styrka och vighet och främst på vänster ben. Och som bekant så fick jag en muskelinflammation på just det benet förra teriminen. Och att jag inte använde benet på nästan 2 månader, det märks kan jag säga... Helt kort och klen i musklerna. Så numer sitter jag och stretchar benet typ varje kväll:) Måste ju få tillbaka både styrka och vighet igen!

Igår var vi förresten och hälsade på vår lille Sami igen:) Som de hade växt bara sen i söndags. Nu springer tiden iväg! Bara två veckor kvar tills vi får hem honom♥ Vi längtar ihjäl oss ju. Samtidigt som vi börjar bli rejält nervösa nu... Men det ska nog gå bra:)

Nä, nu ska jag läsa lite till och sen kommer älsklingen äntligen hem. Ikväll blir det X-boxturnering här hemma:D Och jag tänker vinna haha!

Ha en toppenkväll! Puss och kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0