Paus i allt hemarbete

Sådär, nu har jag tvättat allt och ska bara hämta upp det från torkrummet sen. Och så har jag läst nästan allt jag skulle. Har bara typ 30 sidor kvar:) Känns riktigt bra. Ska hämta pappa på jobb halv fem och sen ska vi äta middag hemma i föräldrahemmet:) Ska bli riktigt mysigt. Älskar att komma hem till dem. Mina föräldrar är världens bästa och jag har det alltid lika bra när jag är där! Har ett så bra liv rent allmänt, bra vänner, bra familj och världens underbaraste pojkvän! Kan inte bli bättre:)

Hoppas ni har det bra i höstsolen. Puss



Så himla fina. Har blivit helt kär i allt sånt här mysigt, lantligt och romantikt inom inredning. Källa

Kommentarer
Postat av: lucke

Var med och tävla om ett par träklackskor på min blogg om du känner för det :P

2010-09-21 @ 15:48:26
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: Anonym

söta hjärtan :)

2010-09-22 @ 12:50:04
URL: http://idamli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0