Lite sliten

Det känns att allt i vardagen har kommit igång den här veckan. Är helt slut såväl fysiskt som psykiskt. Skolan kör stenhårt den här veckan och dansen har ju också kommit igång. Dessutom tränar jag med älsklingen så det är fullt ös här hemma nu:) Men det är bara skönt egentligen. Jag tycker ju om att ha ett fullt schema hel tiden och ha mycket på gång. Är inte så bra på at sitta still:)

Idag var det en kort dag i skolan vilket var rätt skönt. Därefter pluggade jag lite här hemma och nu har älsklingen och jag precis kommit hem från en löprunda. Kändes tungt för mig idag. Kan kanske bero på att jag dansat mer än jag gjort på typ 8 månader... Så inte så konstigt kanske;) Men som sagt, jag älskar att träna så det gör mig inget.

Justja, jag fick en bok idag som vi ska ha senare under terminen när vi läser Byggteknik. Jag och Helene blev typ löjligt glada när vi såg att det var bilder i den, hahaha:D Vi bara; "Ääääntligen en bok med bilder";) Haha, det låter väl helt sjukt, men all övrig kurslitteratur är bara text, text, text på akademisk svenska så man håller på att spy på allt till slut. Och så nerbrutet i små, små delar så att man tappar bort vad man läste om egetnligen... Så jo, en bilderbok var väldigt välkommet;)

Nu ska jag snart hoppa in i duschen, så snart älsklingen är klar. Sen ska vi laga mat och sätta på en bra film. Sen ska jag inte göra något mer vettigt idag:) Hoppas ni får en mysig kväll! Och imorgon är det ju FREDAAAAG:D Puss på er♥


Källa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0