Ledig

Sådärja, då var man ledig en vecka nu då... Jaa, så knäppt är det faktiskt. Eller ja, det är ju hemstudier, men det kommer nog att avverkas ganska for:) Så några dagar ledigt blir det. Känns lite konstigt dock. Har ju bara gått i skolan två dagar den här veckan... Men jag ska inte klaga, nu får man chans att ta det lite lugnt trots allt:) Sen tar det fart igen.

Det blir ingen träning ikväll. Jag hade läst fel på tiden på skivstången så älsklingen hinner inte hem innan det börjar. Lite synd, men så är det:) Rätt skönt ändå, min kropp gör så j*kla ont idag alltså. Men jag älskar det så klart, haha:)

Sitter just nu och försöker komma fram till vaccinationscentralen för att få information inför Thailand. Helt hopplöst ju.. Och det har bara telefontid mellan fem och sju... Då ringer ju klart alla och så är mottagningen öppen under samma tid. Suck. Får hoppas jag kommer fram snart:)

Hoppas ni har det bra. Puss puss

Kommentarer
Postat av: N

2010-09-14 @ 17:31:55
Postat av: Nathalie

sv: Allt är bra och flyter på :)

2010-09-14 @ 17:32:26
URL: http://vitaroser.blogg.se/
Postat av: Willie

sv. ja allt är toppen! :D Själv? <3

2010-09-14 @ 19:18:11
URL: http://misspandora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0