Förbannad

Jaa, nu jäklar är jag förbannad. Kom hem och var hel slut efter att ha haft föreläsningar hela dagen. Då ligger det en lapp i postfacket som säger åt oss att ta kontakt med vaktmästaren. Som jag skrivit om tidigare har vi fått problem med vatten som läcker från vårt badrum ner till grannen undertill. Så jag förstod att det handade om det och ringde upp direkt. Då säger han att vi måste byta vår golvbrunn på en gång. Jag säger såklart att ja, det ska de göra, men vi vill ha en totalrenovering på deras bekostnad eftersom vi har blivit lovade det när vi skulle köpa lägenheten. Men det ville de inte gå med på så jag fick ringa till ordförande och skälla lite. Så nu är cirkusen igång... Nu är det bara att hoppas på att de tar sitt förnuft till fånga och inser att de måste betala.

Usch;) Inte ofta jag blir upprörd, men nu är jag igång haha:) Nu ska det bråkas och argumenteras. Tur man läser på rätt utbildning så man känner till alla lagens kryphål osv. Det ska nog gå bra det här. Börjar lugna ner mig nu:)

Ikväll blir det mys här hemma med älsklingen, Idol, Skånefruar och Kungarna av Tylösand. Ja, tom det sistnämnda. För även om det är riktigt äckligt så är det rätt underhållande faktiskt;)

Hoppas ni får en fin kväll! Puss och kram på er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0