Flitig

Såhär mitt i det förkylda så försöker jag faktiskt vara lite flitig. Nu har jag äntligen fått alla mina böcker så det är bara att sätta fart:)

Gjorde en god gärning förresten när jag var och hämtade posten innan. En äldre kvinna stod utanför dörren till vår lägenhetstrappa så jag öppnade för henne. Hon sa att hon inte kom in så jag hjälpte henne in med rullatorn och sen fick jag även hjälpa henne upp till första våningen. Vi har nämligen ingen hiss här och hon hade handlat en massa att äta. Hon berättade för mig att hon skulle fylla 95 år i år och jag blev så himla imponerad. Så gammal ska jag också bli och vara lika pigg som hon:) Så samtidigt som jag gjorde en god gärning fick jag lite inspiration för livet, hehe:)

Nu-mer plugg! Puss

Kommentarer
Postat av: i

Åh vad det värmer gumman. Jag gråter faktiskt. Du e underbar!

Tack för alla ord , din blogg e bäst!

2010-09-08 @ 21:52:45
URL: http://pyjjamashallon.se
Postat av: Marcus Å

Tack så mycket! :)



Idag kommer en speciell intervju, det får du inte missa!

2010-09-09 @ 07:18:23
URL: http://slipsens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0