9 september

Godmorgon!

Blev väckt av en hostattack idag och kunde verkligen inte somna om... Så tyckte det var lika bra att gå upp och sätta igång dagen:) Ska vara lite flitig idag och plugga lite. Men det blir nog en och annan film ändå;) Svårt att låta bli när man är sjuk. Trodde ju som sagt att det skulle hålla sig till tre dagar som det brukar,men nu har det hållit i sig ett tag längre... Kanske för att jag inte vilade tillräckligt i lördags, jag vet inte. Strunt samma, nu är det som det är. Det var nog tur att jag inte dansade igår kväll dock, även om det tog emot att inte gå dit. Får träna dubbelt nästa vecka;)

Nu ska jag äta frukost. Hoppas att jag har fått tillbaka smaksinnet, hehe:) Känns konstigt att äta och bara känna salt, sött, starkt... Lite meningslöst at äta nästan. Men äta ska jag så att jag blir frisk snabbare!

Hoppas ni får en unerbar dag! Puss och kram på er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0