8 september

Godmorgon!

Mm, sovmorgon:) Och jag har fått sova hela natten utan att vakna. Underbart. Det var ett tag sen om man säger så:) Känner mig som igår dock. Hoppades ju på att jag skulle vara mer eller mindre frisk idag, men det verkar inte som att jag ska få vara det... Så jag får fortstätta hoppas och gå här hemma och kurera mig. Hoppas att det hjälper att jag är hemma idag. Vi har inga fler föreläsningar den här veckan så jag har möjlighet att bara vila nu. Jobb i helgen bara, men då måste jag väl ändå vara frisk..? Vill ju gå och dansa idag, men vet inte om jag vågar... Vore surt med ett bakslag och bli riktigt dålig igen. Så har jag gjort ett antal gånger för att jag inte kunnat sitta still så jag borde ju lärt mig på mina misstag;) Vi får väl se, hehe.

Eftersom jag är ledig idag tänkte jag bara mysa i soffan med mitt duntäcke och lite filmer. Det gäller ju att passa på att se alla "löjliga eller romantiska eller tjejiga"filmer när man är sjuk och älsklingen inte är hemma;) Så man skonar honom liksom, haha.

Aja, det blir troligtvis lite plugg emellan också. Annars blir man väl helt fyrkantig i ögonen som föräldrarna sa när man var liten:)

Nä, nu ska jag fixa lite frukost. Hoppas ni får en härlig dag i solen! Puss och kram på er♥

Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Tackar! Men denna gång var det ju gästinlägg ;)



Ha det bra!

2010-09-08 @ 09:22:54
URL: http://slipsens.se
Postat av: Fanny

Kolla in min bloppis i bloggen!

2010-09-08 @ 11:17:07
URL: http://fal.blogg.se/bloppis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0