3 September

Godmorgon!

Vaknade av att solen strålade in genom fönstret. Så härligt. Vilken enrgikick det blir:) Har sovit rätt bra inatt, men det tog ändå emot lite att gå upp... Men idag är det FREDAAAG! Och det är det för mig med:) Inget jobb och inget annat som måste göras. Så när jag kommer hem så är jag ledig hela helgen:D Så fantastiskt skönt. Svårt att beskriva, men det är en speciell känsla. Har ju pluggat nu varje helg också i en månads tid mer eller mindre så nu får jag äntlign vara ledig på riktigt. Inga tentor och inget plugg. Perfekt.

Idag går jag i skolan hela dagen, från nio till fem... Känns lite konstigt, men vi har en håltimme mitt på dagen... Lite trist. Tre timmar som man bara går och väntar. Aja, får väl hitta på nåt då för att få tiden att gå:) Brukar inte vara något större problem:) Sen ikväll blir det fredagsmys för mig och älsklingen. Känns som att vi knappt träffats den här veckan. Vi såg ju på film ihop igår och så, men efter det var jag tvungen att läsa lite... Men så blir det ju. Vardagen delar upp ibland. Kanske är det bra? Så att man inte nöter på varandra. Det håller kanske liv i relationen? Jag vet inte, men jag kan ju ju säga att älsklingen och jag har det bättre än nånsin och jag är så glad att få vara med honom:)

Hoppas ni får en underbar dag! Snart helg;) Puss och kram på er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0