28 september

Godmorgon!

Än en gång har jag sovit länge... Fattar inte hur jag kan sova så mycket numer. Förr var jag alltid uppe vid åtta typ. Knäppt. Jaja, strunt i det:) Har i alla fall sovit gott. Vet inte om jag skrivit det, men har fått nackspärr så när jag sover vaknar jag till ibland för att jag vrider nacken åt fel håll, hehe;) Det är bättre idag dock, men inte helt borta.

Idag blir det skolarbete hela dagen. Tog ju ledigt igår och shoppade inredningssaker istället. Fick tag i en masa fint, lite ljuslyktor, kuddar och annat som piffar upp här hemma:) Jättenöjd med resultatet i alla fall! Tillbaka till idag; ska tvätta ikväll också, men då får jag hjälp av älsklingen så det är lugnt den här gången. Roligare när man är två ju:)

Hoppas ni får en jättehärlig dag! Puss och kram på er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0