25 september

Hej hej på er:)

Har varit på jobb tills nu så jag orkade som vanligt inte blogga imorse;) Nu efter jobb har jag och älsklingen handlat lite, kylen ekade tom ju:) Nu sitter vi här hemma och ska betala räkningar och jag ska försöka piggna till lite. kväll ska vi på middag med hans och mina föräldrar. Ska bli mycket trevligt:) Och framförallt skönt att få slappna av lite och bara vara sig själv. Är så trött på folk annars i allmänhet... Förlåt, men så känner jag alltid efter att jag jobbat. Vissa människor är bara så... ARGHHHH!! Hehe, det låter hemskt. Men jag gillar faktiskt folk i vanliga fall, oavsett hur det verkar. Det är bara det att vissa måste behandla oss som sitter i kassan som skit rent ut sagt. Aja, nu struntar jag i det:)

Hoppas ni får en fortsatt bra dag och en rolig lördag kväll! Puss och kram på e♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0