23 september

Godmorgon!

Sovit gott? Jag har sovit som en stock! Och känner mig nästan helt utsövd. Känns så konstigt att jag sover typ 10 timmar, men är fortfarande trött när jag vaknar... Hur är det möjligt liksom? Sover jag FÖR länge eller är det för att jag sitter inne och pluggar och i skolan hela tiden? Vem vet. Strunt samma egentligen, känns bara konstigt eftersom jag aldrig är trött i vanliga fall:)

Nu vill jag skriva såhär; GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN KARIN!!!:) Jättefin vän som alltid finns till hands! Glad att du är min vän♥

Idag är jag ledig på förmiddagen, men har uppgifter inför föreläsningen i eftermiddag som jag måste göra. Sen blir det skola mellan 3 och 5... Lite drygt att åka till skolan vid den tiden, men det är inget att göra åt. Jag missade ju förresten dansen igår eftersom vi slutade så sent på skolan. Hann inte cykla hem och sen köra in till stan. Men hade ändå så grymt ont i magen så det var kanske lika bra. Inte så kul att stå och göra plié med ballongmage:P Älsklingen och jag gick ut och sprang en runda istället. Gick riktigt bra med tanke på att vi inte sprungit på länge:)

Nu ska jag äta lite frukost och sen sätta fart med skolarbetet! Hoppas ni får en underbar dag i höstsolen:) Puss och kram på er♥



Källa

Kommentarer
Postat av: GullJull

Vilken mysig blogg :)

2010-09-23 @ 10:54:27
URL: http://gulljulls.blogg.se/
Postat av: Sannaliten

Svar: Åh vad gullig du är! :) Hur mår du idag då?

2010-09-23 @ 11:41:27
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0