19 september

Godmorgon!

Sovit gott? Det har inte jag... Hotellet är jättefint och sängen skön, men har ändå inte kunnat sova ordentligt. Har vaknat hela tiden... Jaja, så är det. Jag och älsklingen har precis varit ute och gått en runda nu på morgonen. Riktigt skönt att vakna. Men det är svinkallt här. Och då är det ändå inte så långt hemifrån. Men jag klagar inte, jag gillar ju kyla lite;)

Nu ska jag hoppa in i duschen. Sen blir det god hotellfrukost med allt vad det innebär:D Efter det ska vi nog bara slappa lite här, kanske gå runt i stan lite och så innan matchen börjar. Ikväll blir det middag på restaurang så det blir inte mer blggat idag kan jag tänka mig:)

Hoppas ni får en jättebra dag! Puss och kram på er♥


Kommentarer
Postat av: emilia

fin blogg ;D kolla gärna min :D

2010-09-18 @ 13:27:46
URL: http://eemisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0