17 september

Godmorgon!

Jag har varit vaken en stund här. Gick en liten promenad nu på morgonen och handlade lite. Hade ingen juice hemma så det behöves:) Har sovit som en stock inatt så idag blir det nog en hel del gjort. Ska läsa Skatterätt, packa och plocka undan här hemma. Allt innan klockan tre:) Men det blir nog inga problem. I värsta fall får jag ta med mig boken och läsa lite när vi ska iväg. Vi ska nämligen till Växjö i helgen. Älsklingens bror spelar hockey i Allsvenskan så det är premiär imorgon:) Ska bli riktigt kul att se! Har ju sett på hockey förr, men inte på den nivån;) Jag gör framste, haha. Ska bli skönt att komma bort lite också.

Nu ska jag snart sätta fart här, så fort jag ätit upp frukosten:) Hoppas ni får en underbar dag! Det är fredag och solen skiner. Hösten är på väg, det känns på lukten ute. Och jag måste säga att jag gillar det:) Puss och kram på er♥


Källa

Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Jasså, vad är det som har hänt då? :)



Ha det bra!

2010-09-17 @ 10:04:12
URL: http://slipsens.se
Postat av: Marcus Å

Det låter ju helt underbart! Hoppas du får en bra helg och allt också då :)

2010-09-17 @ 11:00:50
URL: http://slipsens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0