15 september

Godmorgon!

 Sovit gott? Jag har sovit som en stock. Var så grymt trött igår kväll. Det var en lång dag trots håltimmen och så. Idag är jag ledig, men kan inte sova längre nu ändå:) Kanske blir en tupplur under dagen dock, hehe. Jag ska tvätta idag men det blir lite slappt ändå idag. Ska göra lite skolarbete och sånt också. En lugn dag bara helt enkelt. Det känns lite konstigt att inte ha nån skola, men det är skönt samtidigt. Nu får man mycket tid att läsa i förväg och sånt. Låter väldigt förnuftigt va? Men det är ju så att det finns alltid nåt som stör så ibland blir det inte så mycket gjort som det borde, hehe;)

Jaja, nu ska jag äta lite frukost här och sen sortera tvätt. Jättekul... Men måste man så måste man:)

Hoppas ni får en härlig dag! Det är ju sol idag så det är ju härligt! Puss och kram på er♥



Källa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0