14 september

Godmorgon!

Herregud vad tidigt det är. Känns som att jag är den enda som är vaken;) T.o.m älsklingen ligger och sover fortfarande... Och så regnar det ute:( Usch, usch. Jag och Helene skulle ju cykla... Nänä, då får vi väl ta bilen då. Mycket dyrare ju. Inte så kul, men vad gör man. Jag hade inte hunnit till bussen ändå så det är enda lösningen;) Så kan det bli. Kommer i alla fall hem lite tidigare. Och ikväll blir det träning igen. Nu jäklar kör vi 150 procent:) Helt underbart att vara igång igen. Lite stel i kroppen från igår, men jag vet at det kommer gå över i träningsvärk under dagen:) Men det är bara skönt tycker jag. Då känner man ju att man gjort något:)

Idag blir det alltså skola hela dagen. Vi kommer dock att ha en håltimme efter de första två timmarna så då tnkte jag åka hem om:) Lite lyxigt det med ju. Sen som sagt ska jag träna skivstång och då ska älsklingen förhoppningsvis med. Mycket roligare om vi är två:)

Hoppas ni får en underbar dag trots regnrusket. Puss och kram på er♥



Längtar bort i regnet....Källa

Kommentarer
Postat av: Ruth Frida Marie

Den stranden skulle inte vara helt fel.

2010-09-14 @ 20:35:39
URL: http://bubbennilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0